بهترین جاهای دیدنی شارجه که نباید از دست بدهید

بهترین جاهای دیدنی شارجه که نباید از دست بدهید

نویسنده
189

تعداد بازدیدهای این مقاله

-
زمان مطالعه: 12 دقیقه
نویسنده
189

تعداد بازدیدهای این مقاله

-
زمان مطالعه: 12 دقیقه
Author picture
نویسنده ویرایشگر
سعادت رنت
هیچ داده ای یافت نشد

آیا جاهای دیدنی شارجه را می‌شناسید؟ شهر شارجه به عنوان پایتخت هنری کشور امارات متحده عربی انتخاب شده است. همچنین سازمان جهانی یونسکو این شهر را در سال 1998 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان عرب معرفی کرد. جاذبه‌های دیدنی شارجه یکی از بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار افرادی است که به هنر علاقه زیادی دارند. جاذبه‌های گردشگری شارجه که در ادامه به شما معرفی می‌کنم، از بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای سفرهای خانوادگی هستند.

سرفصل های مقاله

جاهای دیدنی شارجه امارات

  • موزه هنر شارجه
  • موزه باستان شناسی شارجه
  • روستا کلباء
  • منطقه ساحلی القصباء
  • مسجد شارجه
  • القصبه
  • موزه تمدن اسلامی
  • مسجد النور
  • بازار طلا شارجه
  • منطقه خور فکان شارجه
  • اسکله الماجاز
  • پارک ساحلی الممزر
  • شهربازی و پارک آبی المنتزه
  • پارک واسیت لند شارجه
  • آکواریوم و موزه دریایی شارجه
  • جزیره النور
  • بازار طلا شارجه
  • موزه خودروهای کلاسیک شارجه
  • منطقه میراث شارجه
  • اتاق باران شارجه
  • پارک سافاری شارجه
  • کلباء بیچ
  • باغ‌های معلق شارجه
  • دریاچه مصنوعی سد الحفیه شارجه

موزه هنر شارجه

موزه هنر شارجه در سال 1997 میلادی افتاح شد و درحال حاضر بزرگ‌ترین موزه هنری امارات است. همیشه در این موزه انواع نمایشگاه‌های موقت و دائم برگزار می‌شود و می‌توانید آثار هنری بسیار با رازشی را در آن تماشا کنید. این موزه دارای 3 طبقه است که 72 گالری متنوع در آن وجود دارد که بیشتر روی آثار جهان عرب تمرکز دارند. اگر هم دوست دارید آثار هنرمندان خارجی و عرب معاصر را ببینید می‌توانید به قسمت معاصر این موزه بروید. برای دسترسی به این موزه می‌توانید از خدمات کرایه ماشین در شارجه استفاده کنید.

آدرس موزه هنر شارجه: امارات، شارجه، کورنیش، کنار مسجد بن کامل

زمان بازدید: همه روزه (به غیر از جمعه‌ها) از ساعت 8 الی 20، جمعه‌ها از ساعت 16 الی 20

قیمت بلیت موزه هنر شارجه: بزرگسالان نفری 25 درهم، کودکان (از 2 تا 12 سال) نفری 10 درهم، دانشجویان نفری 10 درهم، افراد زیر 2 سال و بالای 65 و افراد دارای معلولیت رایگان.

موزه هنر شارجه از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

موزه باستان شناسی شارجه

یکی دیگر از جاهای دیدنی شارجه که در دسته موزه‌ها قرار دارد، موزه باستان شناسی شارجه است. نکته جالب درباره این موزه این است که می‌توانید آثار تاریخی و باستانی مربوط به 5 هزار سال قبل از میلاد را نیز ببینید. موزه باستان شناسی شارجه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. در قسمت عصر سنگ تکنولوژی‌ها قدیمی که با استفاده از سنگ ساخته می‌شدند به نمایش درآمده‌اند. بخش دیگری مربوط به عصر برنز است که می‌توانید در آن آثار مختلف سفالی، سنگی، فلزی و.. را در آن مشاهده کنید. در قسمت دیگری از این موزه باستان شناسی که مربوط به عصر آهن است، آثار هنری بسیار باارزشی اعم از گنبد سرامیکی و مجسمه شتر قرار دارند.

آدرس موزه باستان شناسی شارجه: امارات، شارجه، خیابان شیخ رشید ابن صدر القاسمی

زمان بازدید موزه باستان شناسی شارجه: همه روزه (به غیر از جمعه‌ها) از ساعت 10 الی 20، جمعه‌ها از ساعت 16 الی 20

قیمت بلیت موزه باستان شناسی شارجه: به ازای هر نفر 10 درهم

موزه باستان شناسی شارجه از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

روستا کلباء در جنوب شهر شارجه

یکی از جاهای دیدنی شارجه، یک روستا به نام کلباء است که در جنوبی‌ترین بخش امارات قرار دارد. شغل بیشتر مردم این روستا ماهیگیری است و بازار ماهی بسیار شلوغ و پرهیاهویی دارد که می‌توانید از آن بازدید کنید. از دیگر جاذبه‌های گردشگری شارجه که در روستا کلباء قرار دارد می‌توان به مزه الحصن، خانه شیخ سعید بن حامد القاسمی و… اشاره کرد. منطقه خور کلباء نیز در بخش جنوبی این روستا قرار دارد و یک طبیعت بی‌نظیر است که در فصول بهار و پاییز می‌توانید ماهی‌های نادری را در اینجا پیدا کنید.

آدرس روستا کلباء: امارات، 112 کیلومتری شرق شارجه

روستا کلباء از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

منطقه ساحلی القصباء در شارجه

اگر در میان جاهای دیدنی شارجه دنبال یک مکان برای شبگردی می‌گردید، بهترین گزینه منطقه ساحلی القصباء است. این منطقه کافه و رستوران‌های زیادی دارد و شب‌ها یکی از بهترین مکان‌ها برای پیاده روی و قدم زدن است.

آدرس منطقه ساحلی القصباء: امارات، شارجه، خیابان کورنیش

منطقه ساحلی القصباء از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

مسجد شارجه از جاهای دیدنی شارجه

همان‌گونه که گفتیم شهر شارجه پایتخت فرهنگی جهان عرب است و یکی از جاهای دیدنی شارجه در این زمینه مسجد شارجه است. این مسجد از سال 2019 اماده پذیرایی از گردشگران است و از مهم‌ترین مکان‌های مذهبی شارجه به شمار می‌رود. ساختمان مسجد شارجه بسیار بزرگ است و 25 هزار نمازگزار می‌توانند در آن به صورت همزمان حضور پیدا کنند. سبک معماری وطراحی تمامی قسمت‌های این مسجد از معماری اسلامی الهام گرفته است و ظاهر بسیار زیبایی دارد.

آدرس مسجد شارجه: امارات، شارجه، مسجد شارجه

مسجد شارجه از جاهای دیدنی شارجه​
منبع: Instagram

القصبه از جاذبه‌های گردشگری شارجه

اگر از میان جاهای دیدنی شارجه دنبال یک مکان مناسب برای پیاده روی هستید، مجموعه القصبه یکی از بهترین گزینه‌هاست. در این مجموعه سرگرمی‌ها و دیدنی‌های زیادی اعم از پل‌ها و مسیر پیاده روی در کنار کانال آب وجود دارد. همچنین اگر به هنر علاقه‌مند هستید می تاونید از گالری‌های هنری، کنسرت‌ها و تئاترهای این مجموعه استفاده کنید. همچنین کافه‌های بسیار زیبایی در مسیر پیاده روی مجموعه القصبه قرار دارد که مکان مناسبی برای استراحت و وقت گذرانی گردشگران است. خانواده‌هایی که همراه کودکان خود سفر کرده‌اند هم در پارک‌های روباز این مجموعه می‌توانند کودکان خود را سرگرم کنند.

آدرس مجموعه القصبه: امارات متحده عربی، شارجه، منطقه الخان، خیابان التعاون

زمان بازدید مجموعه القصبه: تابستان‌ها از ساعت 16 الی 24، زمستان‌ها از ساعت 10 الی 24

هزینه ورودی مجموعه القصبه: رایگان

القصبه از جاذبه‌های گردشگری شارجه
منبع: Instagram

موزه تمدن اسلامی

یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی و اسلامی در میان جاهای دیدنی شارجه، موزه تمدن اسلامی است که در این موزه به آثار فرهنگی اسلامی پرداخته می‌شود. دسترسی به این موزه به دلیل قرار گیری در وسط شهر شارجه بسیار راحت است و بازدید کنندگان می‌توانند با مراجعه به این موزه در مورد تحولات تاریخ اسلام اطلاعات مفیدی به دست بیاورند. همچنین نمایشگاه‌های مختلفی در زمینه‌های هنری، ادبیات، معماری و… در این موزه برگزار می‌شود که بازدیدکنندگان زیادی را به این موزه جذب می‌کنند. آثار جذابی از دوران عباسیان و امویان نیز در این موزه نگهداری می‌شود که شامل سکه‌های طلا و نقره هستند.

آدرس موزه تمدن اسلامی: امارات، شارجه، خیابان کورنیش

ساعت بازدید موزه تمدن اسلامی: همه روزه از ساعت 10 الی 18

قیمت بلیت موزه تمدن اسلامی: بزرگسالان 15 درهم به ازای هر نفر، کودکان و دانشجویان 10 درهم به ازای هر نفر

موزه تمدن اسلامی از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

مسجد النور، باشکوه‌ترین جاهای دیدنی شارجه

مسجد النور از جاهای دیدنی شارجه است که شهرت جهانی دارد و جالب است که بدانید حتی رکورد گینس نیز دارد. این مسجد حدود 19 سال پیش به دستور سلطان بن محمد القاسیمی که حاکم شهر شارجه بود، در جزیره النور ساخته شد. تمامی توریست‌ها حتی توریست‌های غیرمسلمان از سراسر جهان می‌توانند از این مسجد دیدن کنند. مسجد النور بزرگ‌ترین خیریه جهان در ماه رمضان را برگزار کرد و به همین دلیل نیز توانست رکورد گینس را ثبت کند.

آدرس مسجد النور: امارات، شارجه، المجاز، خیابان کورنیش، قبل از ورودی جزیره النور

ساعت بازدید مسجد النور: به صورت شبانه روزی و 24 ساعته

هزینه بازدید مسجد النور: رایگان

مسجد النور از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

بازار طلا شارجه

بسیاری از توریست‌هایی که به شهر شارجه سفر می‌کنند، قصد خرید طلاهای اماراتی دارند. قطعاً یکی از بهترین بازارها برای تهیه و خرید طلا با قیمت مناسب، بازار طلای شارجه است. حتی اگر قصد خرید طلا ندارید، می‌توانید از بازار طلای این شهر به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی شارجه دیدن کنید. معماری بازار طلای شارجه بسیار زیبا و خیره کننده است و کاشی‌کاری‌های زیبایی روی دیوارهای این بازار وجود دارد.

آدرس بازار طلا شارجه: امارات متحده عربی، شارجه، دریاچه خالد

ساعت فعالیت بازار طلا شارجه: همه روزه (به غیر از جمعه‌ها) از ساعت 9 الی 22:30، جمعه‌ها از ساعت 16:30 الی 1:30 بامداد

بازار طلا از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

منطقه خور فکان شارجه

خور فکان یکی از جاذبه‌های گردشگری شارجه است که دیدنی‌های زیادی در خود دارد. این شهر در ساحل شرقی شارجه قرار دارد و بندرگاه کانتینرها محسوب می‌شود. با اینکه جاهای دیدنی این منطقه نسبت به سایر مناطق شارجه کمتر است، اما حیف است از آن‌ها غافل شوید. یکی از دینی‌های جذاب این منطقه جزیره کوسه است که علاقه‌مندان به غواصی می‌توانند به این محل مراجعه کنند.

آدرس: امارات متحده عربی، شارجه، ساحل شرقی

منطقه خور فکان از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

اسکله الماجاز از جاهای دیدنی شارجه

یکی از مناسب‌ترین جاهای دیدنی شارجه برای وقت گذرانی و سرگرمی خانواده‌ها اسکله الماجاز است. در اسکله الماجاز امکانات تفریحی مختلفی برای خانواده‌ها اعم از فضای سبز، گلف مینیاتوری، پیست دوچرخه سواری و… در نظر گرفته شده است که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین فواره‌های رنگی و موزیکالی که در اسکله الماجاز قرار دارد یکی زا زیباترین مکان‌ها برای عکاسی است. پیشنهاد می‌کنم پس از تفریح و گشت و گذار در اسکله الماجاز به یکی از رستوران‌های اطراف این اسکله بروید و شب خوشی را در کنار دوستان یا خانواده خود سپری کنید.

آدرس اسکله الماجاز: امارات متحده عربی، شارجه، خیابان کورنیش

ساعت بازدید اسکله الماجاز: 24 ساعته

اسکله الماجاز از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

پارک ساحلی الممزر در شارجه

از بهترین جاذبه‌های گردشگری شارجه برای آفتاب گرفتن و تفریحات ابی رایگان مانند شنا، پارک ساحلی الممرز است. این پارک ساحلی 5 ساحل بکر دارد و دارای 106 هکتار وسعت است. برای شنا می‌توانید از استخرهایی که در این پارک ساحلی تعبیه شده‌اند استفاده کنید و کنار ساحل نیز آفتاب بگیرید. پارک ساحلی الممرز از مناسب‌ترین جاهای دیدنی شارجه برای خانواده‌هایی است که به همراه کودکان خود سفر کرده‌اند؛ زیرا تفریحاتی برای سرگرمی کودکان نیز در این محل در نظر گرفته شده است.

آدرس پارک ساحلی الممزر: امارات، شارجه، خیابان پارک ساحلی الممرز

زمان بازدید پارک ساحلی الممزر: همه روزه از ساعت 8 الی 22

پارک ساحلی الممزر از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

جاذبه‌های گردشگری شارجه، شهربازی و پارک آبی المنتزه

قطعاً یکی از مهیج‌ترین و بهترین جاهای دیدنی شارجه و تفریحاتی که می‌توان در آب و هوای گرم این شهر تجربه کرد، شهربازی و پارک آبی المنتزه است. این پارک ابی برای تمامی سنین مناسب است و می‌توانید تفریحات ابی بسیار خوبی را در این پارک تجربه کنید.

آدرس پارک آبی المنتزه: امارات متحده عربی، شارجه، جزیره العلم شارجه

ساعت بازدید پارک آبی المنتزه: همه روزه از ساعت 10 تا 22

قیمت بلیت پارک آبی المنتزه: برای بزرگسالان 99 درهم و برای کودکان 70 درهم

پارک آبی المنتزه از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

پارک واسیت لند شارجه

پارک واسیت لند از آن دسته جاهای دیدنی شارجه است که قطعاً کودکان آن را دوست دارند. این پارک هر روز میزبان مردم بومی شارجه و توریست‌هایی است که برای بازدید از حیوانات و گیاهان بومی منطقه به این پارک مراجعه می‌کنند. در این پارک یک تالاب محافظت شده و بسیار زیبا وجود دارد که محل زندگی پرندگان بومی منطقه است.

آدرس پارک واسیت لند شارجه: امارات، شارجه، خیابان شیخ سالم بن سلطان القسیمی

زمان بازدید پارک واسیت لند شارجه: دوشنبه‌ها، چهارشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها 9 صبح تا 18:30، جمعه‌ها از ساعت 14 تا 18:30، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت 11 تا 18:30، سه‌شنبه‌ها تعطیل

قیمت بلیت پارک واسیت لند شارجه: 15 درهم به ازای هر نفر

پارک واسیت لند از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

تفریح در آکواریوم و موزه دریایی شارجه

کدام کودک است که علاقه‌ای به موجودات ابی نداشته باشد؟ قطعاً همه کودکان علاقه زیادی به کشف دنیای زیر آب و مشاهده موجودات آبزی دارند؛ پس اگر در سفر به شارجه کودک خود را به همراه دارید، بازدید از آکواریوم و موزه دریایی شارجه را از دست ندهید. وسعت این آکواریوم 2 طبقه حدود 6,000 متر مربع است. این آکواریوم که از معروف‌ترین جاهای دیدنی شارجه است، بیش از صد نوع جانور ابزی را در خود جای داده است و شما می‌توانید نادترین گونه‌های موجدات دریایی اعم از دلقک ماهی، کوسه‌های صخره ای، اسب دریایی و… است.

آدرس آکواریوم و موزه دریایی شارجه: امارات، شارجه، منطقه الخان

ساعت بازدید آکواریوم و موزه دریایی شارجه: همه روزه (به غیر از جمعه‌ها) از ساعت 8 الی 20، جمعه‌ها از ساعت 16 الی 20

هزینه بلیت آکواریوم و موزه دریایی شارجه: برای افراد بالای 13 سال 25 درهم و افرادی زیر 13 سال 15 درهم

تفریح در آکواریوم و موزه دریایی شارجه
منبع: Instagram

جزیره النور از جاهای دیدنی شارجه

یکی از بهترین جاهای دیدنی شارجه برای افرادی که دنبال یک مکان برای استراحت و ریلکسیشن هستند، جزیره النور شارجه است. جزیره النور در واقع یک پارک تفریحی است که به عنوان استراحتگاه در وسط دریاچه خالد ساخته شده است. تنها راه ارتباطی این جزیره با شهر شارجه، یک پل است که یک سر آن در جزیره و سر دیگر آن در خیابان کورنیش قرار دارد. یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی شارجه که خانه پروانه‌ها است و بیش از 500 نوع پروانه در آن زندگی می‌کنند.

آدرس جزیره النور: امارات متحده عربی، شارجه، جزیره خالد

ساعت بازدید جزیره النور: همه روزه از ساعت 9 الی 22:30

قیمت بلیت جزیره النور: بلیت استاندارد 180 درهم و بلیت پریمیوم 220 درهم

جزیره النور از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

موزه خودروهای کلاسیک شارجه

موزه خودروهای کلاسیک یک مکان مناسب برای تماشای کلکسیونی از خودروهای کلاسیک و صد‌ساله است. این موزه در سال 2008 افتتاح شد و تا به الان افراد زیادی از این موزه بازدید کرده‌اند. اکثر خودروهایی که در این موزه نگهداری می‌شوند، برای اوایل قرن 20 میلادی هستند و می‌توانند اطلاعات زیادی از صنعت خودروسازی آن سال‌ها به مردم بدهند. قطعاً بازدید از این موزه یکی از منحصر به فردترین تجارب شما در جاهای دیدنی شارجه خواهد بود.

آدرس موزه خودروهای کلاسیک شارجه: امارت، شارجه، جاده فرودگاه، کنار فرودگاه بین‌المللی شارجه

ساعت بازدید موزه خودروهای کلاسیک شارجه: همه روزه به غیر از جمعه‌ها از ساعت 8 الی 20، جمعه‌ها از ساعت 16 الی 20

قیمت بلیت موزه خودروهای کلاسیک شارجه: رایگان

موزه خودروهای کلاسیک از جاهای دیدنی شارجه
منبع: Instagram

جاهای دیدنی شارجه، منطقه میراث

از بهترین مناطق گردشگری و جاهای دیدنی شارجه برای افراد علاقه‌مند به تاریخ و بازدید از موزه‌ها، منطقه میراث شارجه است. این منطقه از آن جهت بهترین گزینه برای افراد علاقه‌مند به تاریخ است که چندین موزه و مکان باستانی دیدنی در آن وجود دارد. بازار سنتی این منطقه که سوق العرصه نام دارد، معماری کاملاً سنتی دارد که چند بار مورد مرمت قرار گرفته است. از دیگر جاهای دیدنی شارجه در این منطقه، خانه‌های قدیمی آن هستند که در گذشته مکان زندگی خانواده‌هایی بودند و اکنون به موزه و یک مکان فرهنگی و دیدنی تبدیل شده‌اند.

آدرس منطقه میراث شارجه: امارات متحده عربی، شارجه، پشت مسجد الزهرا، خیابان المینا

جاهای دیدنی شارجه، منطقه میراث ​
منبع: Instagram

اتاق باران شارجه

اتاق باران یکی از جاهای دیدنی شارجه امارات است. در اتاق باران شارجه می‌توانید یک تجربه جدید و منحصر به فرد را تجربه کنید. این اتاق باران ابتدا در برلین و لندن ایجاد شد و اکنون در شارجه نیز قرار دارد. از دید گردشگرانی که از این جاذبه توریستی دیدن کرده‌اند، اتاق باران یکی از بهترین جاذبه‌های دیدنی شارجه است. مدت زمان لازم برای بازدید از اتاق باران شارجه حدود 10 تا 15 دقیقه است.

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب و جمعه از ساعت 4 عصر تا 10 شب

پارک سافاری شارجه

پارک سافاری شارجه یکی از جاهای دیدنی شارجه است که در سال 2022 توسط شیخ دکتر سلطان بن محمد القاسمی افتتاح شد. پارک سافاری شارجه حدود 8 کیلومتر مربع مساحت دارد. این منطقه تفریحی در شارجه چندین بخش مختلف دارند که قیمت‌های مختلف آفریقا را شبیه سازی می‌کند. یکی از زیباترین و جذاب جاذبه‌های این پارک سافاری، دریاچه مصنوعی است که دارد.

کلباء بیچ

ساحل کلبا شارجه یکی از بهترین سواحل این شهر است که 9.4 کیلومتر طول دارد. ساحل کلبا در شهر کلبا قرار دارد و با شارجه و فجیره به ترتیب 120 و 12 کیلومتر فاصله دارد. ساحل کلبا شارجه یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریحات در شارجه است. از تفریحات محبوب این ساحل می‌توان به غواصی، ماهیگیری و… اشاره کرد.

باغ‌های معلق شارجه

باغ‌های معلق شارجه جز آن دسته از جاهای دیدنی شارجه است که ورودی آن رایگان و بدون هزینه است. باغ‌های معلق شارجه وسعت زیادی دارد و یکی از بهترین مکان‌ها برای پیاده روی است. اگر به فعالیت‌های ورزشی علاقه دارید می‌توانید کوهنوردی و اسکیت را نیز در این منطقه امتحان کنید.

دریاچه مصنوعی سد الحفیه شارجه

دریاچه مصنوعی سد الحفیه شارجه یکی از جاهای دیدنی شارجه است که در جاده شارجه به کلبا قرار دارد و وسعتی 132 هزار متری دارد. میزان ابی که در دریاچه مصنوعی سد الحفیه شارجه قرار دارد حدود 155 میلیون گالن است. عمق این دریاچه حدود 4 متر است و یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در شارجه است. از جمله فعالیت‌هایی که می‌توانید در دریاچه مصنوعی سد الحفیه شارجه انجام دهید شامل پیاده روی، صرف غذا، قایق سواری و… می‌شود.

در نهایت

سفر به شهر شارجه امارات متحده عربی و بازدید از جاهای دیدنی شارجه یک تجربه فوق‌العاده برای شما خواهد بود. این شهر پر از دیدنی‌های معروف و مشهور است که هر توریستی را ترغیب به بازدید از جاذبه‌های دیدنی شارجه می‌کند. در این مقاله سعی کردیم تمامی جاذبه‌های گردشگری شارجه را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر به امارات را دارید اما هنوز شهر نهایی را انتخاب نکرده‌اید، به هیچ وجه بازدید از شارجه را از دست ندهید. در صورتی که تجربه گردش و بازدید از جاهای دیدنی شارجه را دارید، در قسمت کامنت‌ها نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

کدام یک از جاهای دیدنی شارجه برای کودکان مناسب هستند؟

آکواریوم و موزه دریایی شارجه، پارک واسیت لند شارجه، شهربازی و پارک آبی المنتزه و پارک ساحلی الممزر از بهترین جاذبه‌های گردشگری شارجه برای کودکان هستند.

بازدید از کدام یک از موزه‌های شارجه را پیشنهاد می‌کنید؟

من به عنوان یکی از توریست‌هایی که به شارجه سفر کرده‌ام پیشنهاد می‌کنم بازدید از موزه تمدن اسلامی، موزه باستان شناسی شارجه و موزه هنر شارجه را از دست ندهید.

زیباترین مساجد شارجه که برای بازدید توریست‌ها مناسب‌اند کدام‌اند؟

مسجد النور و مسجد شارجه از زیباترین مساجد شارجه هستند که برای بازدید توریست‌ها مناسب‌اند.

چه نوع خودروهایی در موزه خودروهای کلاسیک شارجه نگهداری می‌شود؟

تمام خودروهایی که در موزه خودروهای کلاسیک شارجه نگهداری می‌شوند عمر بالای 100 سال دارند و متعلق به اوایل قرن 20 هستند.

189
|
2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین جاهای دیدنی شارجه که نباید از دست بدهید»
    1. آنیتا باقری

      سلام. هزینه ورودی موزه ماشین‌های کلاسیک در شارجه امارات رایگان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا