برج العرب دبی

معرفی کامل برج العرب دبی

نویسنده
33

تعداد بازدیدهای این مقاله

-
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نویسنده
33

تعداد بازدیدهای این مقاله

-
زمان مطالعه: 3 دقیقه
Author picture
نویسنده ویرایشگر
سعادت رنت
هیچ داده ای یافت نشد

برج العرب دبی یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین برج‌های دبی و امارات است که به عنوان هتل از آن استفاده می‌شود. برج العرب در ساحل جمیرا قرار گرفته و ظاهر آن شبیه به بادبان یک کشتی است. برج العرب در دبی به دلایل مختلفی مانند 7 ستاره بودن، کسب جوایز برای لوکس‌ترین هتل جهان، چهارمین هتل مرتفع جهان و… شهرت دارد. به‌جز لوکس بودن و کامل بودن امکانات هتل برج العرب دبی، موقعیت مکانی آن نیز بسیار خاص و خوب است و روی یک جزیره مصنوعی ساخت بشر در فاصله 280 متری از ساحل زیبای جمیرا واقع شده است.

سرفصل های مقاله

برج العرب کجاست؟

برج العرب دبی در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی دبی که بسیار توریستی است به نام جمیرا ساخته شده است. هتل برج العرب دبی در آب‌های خلیج فارس و روی یک جزیره مصنوعی که با ساحل جمیرا 280 متر فاصله دارد بنا شده است.

برج العرب دبی
منبع: Instagram

آدرس برج العرب: امارات متحده عربی، دبی، جاده ساحل جمیرا، برج العرب

بازدید از برج العرب بدون اقامت

برخی از افراد تصور می‌کنند که تنها راه برای بازدید از برج العرب در دبی، اقامت در این هتل لوکس و گران قیمت است؛ اما روش‌های دیگری نیز برای بازدید از برج العرب بدون اقامت نیز وجود دارد که البته هیچ‌کدام از این روش‌ها ارزان و کم هزینه نیستند. یکی از بهترین روش‌ها برای بازدید از برج العرب بدون اقامت، رزرو میز در یکی از رستوران‌های این برج است.

برج العرب دبی
منبع: Instagram
برج العرب دبی
منبع: Instagram
برج العرب دبی
منبع: Instagram
برج العرب دبی
منبع: Instagram

حرف آخر

همان‌گونه که در این مقاله بررسی کردیم، برج العرب دبی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان است و در لیست مرتفع‌ترین هتل‌های دنیا در رتبه چهارم قرار دارد. برج العرب در دبی در نزدیکی ساحل جمیرا و روی یک جزیره مصنوعی ساخته شده است و 321 متر نیز ارتفاع دارد. به صورت کلی بازدید از این برج تنها برای افرادی امکان پذیر است که در هتل برج العرب دبی اقامت دارند؛ اما شما می‌توانید با رزرو یکی از رستوران‌های داخل این برج هم بدون اقامت در هتل از این برج دیدن کنید. 

برج العرب دبی امکانات و خدمات بسیار خوبی را به توریست‌ها ارائه می‌دهد و بهترین زمان بازدید از این برج زیبا فصول پاییز و زمستان هستند. اگر تجربه اقامت و یا بازدید از این هتل لوکس را داشته‌اید، تجربه خودتان را برای ما بنویسید.

طراحی ظاهری برج العرب دبی شبیه چیست؟

برج العرب در دبی طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی دارد و شبیه به یک بادبان کشتی طراحی شده است.

چه راهی برای بادید از هتل برج العرب دبی بدون اقامت وجود دارد؟

ساده‌ترین راه برای بازدید از برج العرب دبی، اقامت در آن است؛ اما شما می‌توانید با رزرو یکی از رستوران‌های این برج نیز، از آن دیدن کنید.

ارتفاع برج العرب در دبی چقدر است؟

ارتفاع برج العرب در دبی حدود 321 متر است و رتبه چهارم را در لیست بلندترین هتل‌های جهان دارد.

آیا هتل برج العرب دبی 7 ستاره است؟

باوجوداینکه هیچ گونه رتبه بندی رسمی در این باره وجود ندارد؛ اما هتل برج العرب دبی، به عنوان تنها هتل 7 ستاره جهان معرفی می‌شود.

هزینه هر شب اقامت در هتل برج العرب دبی چقدر است؟

هزینه هر شب اقامت در هتل برج العرب دبی با توجه به نوع سوییتی که انتخاب می‌کنید متفاوت است؛ اما به طور کلی هزینه اقامت در این هتل از شبی 4,500 درهم در فصول گرم و از 8,000 درهم در فصول پربازدید شروع می‌شود.

برج العرب دبی چقدر از مرکز شهر دبی فاصله دارد؟

برج العرب دبی از مرکز شهر دبی حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.

33
|
4 دیدگاه دربارهٔ «معرفی کامل برج العرب دبی»
    1. آنیتا باقری

      سلام. برج العرب در یکی از توریستی‌ترین مناطق دبی به نام منطقه جمیرا قرار دارد.

    1. آنیتا باقری

      سلام. هزینه اقامت در هتل برج العرب دبی به عوامل مختلفی اعم از نوع اتاق انتخابی، زمان مراجعه و… بستگی دارد. اما به طور کلی هزینه هر شب اقامت در هتل برج العرب در فصول گرم سال از 4,500 درهم و در فصول سرد سال که شهر شلوغ و پر از توریست است از 8,000 آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا